Kompanije Essity i Mercator pokreću kampanju „Srbija se voli drvećem“ s ciljem prikupljanja sredstava za sadnju do 5000 sadnica u najmanje pošumljenoj opštini u Srbiji – Kikindi! Od 1. do 30. aprila, kupovinom Zewa i Libresse proizvoda u svim IDEA, RODA i Mercator prodavnicama, možeš se priključiti ovoj akciji i pomoći pošumljavanju Srbije! Pridruži nam se i zajedno stvorimo zeleniju budućnost!
Prikupljena sredstva će biti usmerena na pripremu površina za sađenje, uređenje površina kao i na
samu sadnju te ćemo na ovaj način svi zajedno dati svoj doprinos u borbi protiv klimatskih promena i
zagađenja.
Kroz ovu kampanju, a tokom redovne kupovine, odabirom Zewa i Libresse proizvoda po povoljnim
cenama, Merkator potrošači će imati priliku da na jednostavan i transparentan način daju svoj
doprinos misiji da našu zemlju učinimo zelenijom i zdravijom.
U okviru kampanje „Srbija se voli drvećem“ uključeni su svi proizvodi kompanije Essity koji se nalaze u
asortimanu Merkatora, higijenski i dnevni ulošci brenda Libresse i toaletni papir, kao i kuhinjski
ubrusi brenda Zewa.
Essity
Essity je vodeća globalna kompanija za proizvodnju higijenskih i zdravstvenih proizvoda koja razvija i
proizvodi održive proizvode za ličnu negu, materijale i zdravstvene proizvode. Prodaju se u oko 100
zemalja pod mnogim poznatim brendovima: Zewa, Libresse, TENA, Tork, Libero, Lotus, Nosotras,
Saba, Tempo i Vinda.
Na nivou kompanije, vode računa o zaštiti planete i njenih resursa, veoma im je važno društveno
odgovorno poslovanje i uvek nastoje da kod novih proizvoda smanje uticaj na životnu okolinu
koristeći pametan dizajn i materijale. Kroz inovacije u proizvodima, ambalaži i proizvodnji, pronalaze
načine da budu održiviji kao kompanija.