Kompanije Essity i Mercator-S 8. Marta pokreću kampanju „Srbija se voli drvećem , u cilju prikupljanja sredstava za sadnju do 5000 sadnica, u najmanje pošumljenoj opštini u Srbiji, Kikindi. Tokom akcije koja će trajati do 4. aprila, kupovinom Zewa i Libresse proizvoda u svim Idea, Roda i Mercator prodavnicama u Srbiji ovoj akciji može da se priključi svaki građanin Srbije.
Prikupljena sredstva će biti usmerena na pripremu površina za sađenje, uređenje površina kao i na samu sadnju te ćemo na ovaj način svi zajedno dati svoj doprinos u borbi protiv klimatskih promena i zagađenja.
Kroz ovu kampanju, a tokom redovne kupovine, odabirom Zewa i Libresse proizvoda po povoljnim cenama, Merkator potrošači će imati priliku da na jednostavan i transparentan način daju svoj doprinos misiji da našu zemlju učinimo zelenijom i zdravijom.
U okviru kampanje „Srbija se voli drvećem“ uključeni su svi proizvodi kompanije Essity koji se nalaze u asortimanu Merkatora, higijenski i dnevni ulošci brenda Libresse i toaletni papir, kao i kuhinjski ubrusi brenda Zewa.
Essity
Essity je vodeća globalna kompanija za proizvodnju higijenskih i zdravstvenih proizvoda koja razvija i proizvodi održive proizvode za ličnu negu, materijale i zdravstvene proizvode. Prodaju se u oko 100 zemalja pod mnogim poznatim brendovima: Zewa, Libresse, TENA, Tork, Libero, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo i Vinda.
Na nivou kompanije, vode računa o zaštiti planete i njenih resursa, veoma im je važno društveno odgovorno poslovanje i uvek nastoje da kod novih proizvoda smanje uticaj na životnu okolinu koristeći pametan dizajn i materijale. Kroz inovacije u proizvodima, ambalaži i proizvodnji, pronalaze načine da budu održiviji kao kompanija.